loving you

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Sunday, March 20, 2011

再说----再见


再说 。再见

再见是一把钥匙,

它是为了将你那后悔过的事  你期待中的事  你不舍得事  


能再出现 再相见 而说的

再说 。 再见

你有哪些遗憾想要说再见

你有哪些想你想要说再见

你有那个角落想要说再见

其实,说再见并不难

看你的再见属于哪方面的再见。。。

再多个星期  就得向我生活21年的土地  21年陪伴在我身边的人事物 说----再见了 !!

真的会好不舍~~这里属于我的一切~~我就要离开了。。。

离开一个不属于我的地方  到那里谋生去了。。

再见这把钥匙

正准备打开我生命中所有的想念   不舍  期待  遗憾等所有情绪。。。

带我进入人生的另一段旅程。。。

即将离开了。。。我的家人朋友。。。你们记得要照顾好自己的身体。。。

不能天天赖着你们不走了。。。虽然万分不舍百感交集。。。心里头还是酸酸的。。

告诉自己一定要向当初逼自己成功走出第一步的那一种毅力。。。不怕委屈的奥下去!

是时候离开这里了。。。。珍重。。。再见。。。

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Are u stupic ??? i mean u in my family ady !! and u thinking i dunwan type u ? sohai ?

    ReplyDelete
  3. so touching, anyway, welcome for new life, memories always be our home, a truly one. Who doesn't want an easy life for entire, but if you've got the experiences from out there, knowing all things you want, learning everything that interested, having everything no matter sadness or happiness, going back to home always the last, pretty much thoughts, growing up, having your fruits are all we want, all the best man, we are never stop of giving you out support.!

    viki stop jealous-ing , he is cute, you are cutest!

    warmest regards,
    hwaien

    ReplyDelete